zaterdag 16 november 2013

De leerlingen schreven hun ervaring neer over hun "nieuwe school"

Toen ik aankwam in de school vond ik het er heel groot. Het was een leuke rondleiding en ik leerde iedereen beter kennen. Ik voelde me meteen goed op Colomaplus. Ik vind de meeste leerkrachten wel tof. Ik zeg, de meeste hé. Maar ik ben heel blij op Colomaplus!
Ellen

Mijn verwachtingen waren: een toffe klas en leraren. En dat was ook zo. De eerste vraag dat ik me stelde was, waar moet ik naartoe. Na een week begon ik te wennen. Ik had meteen vrienden.
Alisha

Ik wil op deze school blijven, het is er superleuk. Ik heb al KEI goede vriendinnen. We hebben een FUNNY klas, de leukste klas tot nu toe. Alleen is de speeltijd wat te kort!
Tinne

Ik zit al een jaar langer op deze school en ging van 1B naar 1A.
Amy

Toen ik deze school zag vond ik het heel natuurlijk, waarom: veel bomen, gras, zelfs een vijver.
Het 1ste en 2de jaar zit op een aparte kleine speelplaats, met 2 basketringen, heel leuk.
Hier vind ik het wel aangenamer dan in mijn vorige school. De eerste dag was wel raar, maar na een paar dagen lukte het wel.
Amber VB

Ik ga eerlijk zeggen dat ik naar school gaan haat. Maar toen ik naar deze school kwam, vond ik het al leuker. Mijn nieuwe klas is leuker dan vorig jaar. We doen leuke activiteiten en uitstappen.
Sajida

De school is supergroot, de eerste schooldag kregen we een leuke ontvangst. Het huis van de eerste graad heeft wel een aparte speelplaats met veel bankjes en basketringen. 
Kim

Toen ik op de bus stapte was ik heel zenuwachtig. In school was ik een beetje verlegen. De 2de dag was het heel leuk, want dan had ik meteen al een vriendin. :-)
Ik kom nu heel graag naar school want we hebben een toffe klas. We hebben leuke vakken en leerkrachten.  Ik volg STV, dat is MEGA leuk!Als ik een zusje had die een school moet kiezen raad ik haar Colomaplus aan!
Jolien

-Een leuke kennismaking
-Een goede rondleiding
-We kennen nu alle leerkrachten
-Ze hebben ons goed ontvangen
Lene